Monday, October 24, 2011

dear diary : ...balik kampung..woowoowoo!!...





yeahh!!
i'm ready to conquer you, miss "north south hi-way"...weehhuuu!!!

all my stuffs had been packed completely
pakkn jek luar hujan lebat...
tangan dh gigil nk simpan brg dlm kete siap2...heh!!
saba cik nadya saba...esok pg jekla k..

sudah maklum sama nenek timah
esok mahu bermlm di kg
rindu nk borak2 dgn nenek, acik, atok
& my lovely rania allysha


guess what??
i'll have ikan pari masak asam pedas for dinner tomorrow
yummyyy!! love u so much nenek timah..muahzzz

nenek timah siap order jambu air ok
klassssss nenek!!
anything for u, nenekku sayang


before that

i'll have a lunchdate with
my dear BFFs~nanna & fisya & my chubby sweetgirl~alaia *arrghh!! geram*

then

hi-tea date (cewahh!!) with my sweetlove
that i miss the most
my mr henshem...esok kite ketemu k *wink*


the next day
a date with mamaku sayang
& mak andam yg akn kusayang juga nanti..hehe

then

non-stop potpet2 session with my asyyookkkkkk & mama juga!!
oh yeaahh!!!

.......................

sudah tk saba mau pulang
weehhuuuu!!


........................................


pssttttttt ~~ rania, kakak yaya got something for u, dear!!
rindu nk dengar si comel berpipi montel ni potpet2
arrgghhhhh!! windu bangattt!!

;);)



-THE END-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...