Friday, February 25, 2011

dear diary : ...if "break up" as simple as ABC...hmm


i'm supposed to be happy for today

since last nite, i'd listed all the tasks i need to do
:: car service ::
:: a date with my dentist ::
:: eat durian with my "adik2"..heh!!
:: i'm coming back home~~malacca ::

i woke up early today..happy mode..siap nyanyi2 lagik, siap update status fb lagik...siap buat new post for my blog lagik..
ready for my first task :: car service
ok..sampai dh kt hyundai service centre...
cewahhhh!!! dgn tenangnye i rase, my baby will be just fine
just a minor service jek kot cos i take a very good care of u, baby..

suddenly, miss manis @ reception counter called me,
miss nadya, ur baby need to change
timing belt + fan belt
spark plug
air filter
..........and the list goes on..........................

uwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
banyaknye kene tukar

oh my baby, why eh!! u're so high maintenance!!!!!
rase mcm nk break up jek..boleh??

:: bersama "adik2" beraksi bangga dgn my baby :: 

..................................
..................................


can i find the other baby???
yg superb
yg cute
yg jadi ratu on the road
yg low profile
yg jimat minyak
yg...hmm...mcm2 la..yg memudahkn saya...heh!!


yg mcm ni ke??


...atau yg ni...


...tak pun yg ni ke...


...i know it sounds silly to couple with all those cars...
but
hey!!
paklang said "berangan is free" so, beranganla banyak mana pun
walaupun mmg confirm2 i tkkn dpt pun...hehehe

no matter what
i would like to apologise to my baby
i love you, so much baby ;)
lot of memories we've shared together
i won't forget that

you're my first one
&
i will take a good care of you
till the end
(if ade durian runtuh ke kn..tetibe dpt porsche...heh!!)

:: still waiting for my baby yg tengah di"grooming" abis2an..heh!! ::


-THE END-


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...