Saturday, March 24, 2012

dear diary : ...verangan session...






bila tinggal sorg2
haruslah saya mencari aktiviti yg buat saya tk rasa sunyi
so inilah keje saya


membelek2 my wedding album
feeling2 cun jadi pengantin
pastu verangan nk kawin lagi
hehehe *ok gedik*


tq my superb photographer for the perfect pictures ;)


then
saya baca pulak all the love wishes
in my guestbook

oh!! supersweet sgt ;)
tq everyone for coming ;)

but
this one will be my fav

mama ayah
u're the best



always sacrifice anything for :: me :: dina :: shahir
always want the best for us
alhamdulillah, how luck am i for having both of u
love mama & ayah super much
;)

..........................


ok sambung verangan
weehhuuuuuu

*siyus bosan gile weekend ni..heh!!*



-THE END-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...